je bent nu hier: Home » Nieuws » 5000 euro van benefietconcert ter nagedachtenis aan Jannes

5000 euro van benefietconcert ter nagedachtenis aan Jannes

CHEQUE-STOPHERSENTUMOREN.jpgMarjolijn en Moniek overhandigen Klaske de cheque namens Stichtingjanneslutter.nl

Zo goed als 3 maanden na Jannespop 2010 heeft Stichtingjannesslutter.nl op 18 juni een cheque gebracht voor meer onderzoek naar hersentumoren. De trotse Moniek Slutter overhandigt Klaske Hofstee van Stichting STOPhersentumoren een cheque van maar liefst 5000 euro. Beide vrouwen hebben naar aanleiding van het leed dat hun trof een stichting opgericht. Ze hebben de handen letterlijk ineen geslagen: zorgen voor een betere toekomst voor de hersentumorpatiënt(jes) en hun naasten. Moniek moest helaas na 5 maanden al afscheid nemen van haar 3 jarige zoontje Jannes…

Op 20 maart kwamen rond de 1000 bezoekers naar de Drufabriek te Ulft. Een fantastische locatie voor een popfestival. In drie zalen konden de bezoekers genieten van livemuziek; van smartlappen tot blues, van disco tot rock en ga zo maar door. Van gastspreker, zanger,muzikant, bardame tot garderobepersoneel, iedereen zette zich in voor het goede doel: meer hersentumorenonderzoek. Moniek vertelt op hun website: “Het doet goed om te zien en te horen, dat een hoop mensen het hart op de goede plaats hebben en beseffen dat we het samen moeten doen. Eendracht maakt macht! Het enige dat we tegen alle betrokken kunnen zeggen is dan ook: HULDE!!!”

“Het is maanden stil geweest en dat was misschien niet zo’n goede zaak, maar voordat we alle betrokken partijen na Jannespop weer bijeen hadden om te evalueren, gingen sommige betrokkenen ondertussen gebukt onder een soort allesoverheersende moeheid en werd alles hen even teveel. Vergeet niet dat velen in de organisatie Jannes persoonlijk kenden en dit even geen ‘ver van mijn bedshow’ was! Na maanden ‘radiostilte’ is men er weer klaar voor en wordt er ondertussen weer gewerkt aan een volgende editie, die er, qua opzet, iets anders uit zal zien als afgelopen jaar. We hopen met deze opzet nog meer bezoekers en vooral gezinnen, te trekken. Op naar Jannespop 2011, dus!”

Wil je volgend jaar ook van de partij zijn, hou dan deze site in de gaten. Hier zal binnenkort meer op vermeld worden.