je bent nu hier: Home » Nieuws » Line up JANNESPOP 2011 rond.

Line up JANNESPOP 2011 rond.

Allereerst willen we als ouders van Jannes iedereen die bij de JANNESPOP 2010 betrokken is geweest, van bar-, garderobe- en keukenpersoneel, technici, web- en grafisch designers, stage- hands, enzovoort, enzovoort, bedanken voor hun inzet. Verder alle artiesten en hun crews, sponsoren en alle mensen van de JANNESPOPstaff. En uiteraard de mensen van de DRUfabriek, de dames van stichtingjannesslutter.nl en alle bezoekers! Met zijn allen hebben we ervoor gezorgd, dat we afgelopen jaar een cheque van €5000,- bij de stichting STOPhersentumoren af konden geven!

Na de 2e JANNESPOP op 20 maart 2010, was het stil, lang stil. Sommigen uit onze organisatie, die als vrienden Jannes' ziekte en sterven, van dichtbij hebben meegemaakt en zich dan ook voor de volle 100% (en zelfs meer) hebben ingezet, werd het op een gegeven moment teveel. Ze waren na maanden voorbereiding murw geslagen door hun volledige overgave aan dit benefietfestival voor het goede doel. Eigenlijk toen pas kwam het werkelijke besef, het verlies, verdriet en de pijn. Wij spraken dan ook niet van 'the day after', maar 'the months after'......

Na een rustige periode zijn we, op de achtergrond, inmiddels al weer vele weken bezig met de voorbereidingen voor JANNESPOP 2011 en bij deze kunnen we je meedelen, dat er op 23 april (Paaszaterdag) 2011 weer een JANNESPOP zal plaatsvinden! Deze 3e editie zal weer in de DRUfabriek te Ulft zijn. De opzet verschilt met die van 2010. Zo is het middagprogramma speciaal voor de kinderen en hun ouders/verzorgers en opa's en oma's. We hebben die middag 2 voorstellingen van De Warboelband en Geert Prein's poppentheater, Sportschool Physique verzorgt Kids Zumba:met zijn allen dus lekker bewegen op muziek!

's Avonds hebben we, wat ons betreft, een line up om je vingers bij af te likken! Bugs'n'Bones, The Veldman Brothers, Scrum, The Marshalls en op veler verzoek, Blinde Ed (ondertussen bekend van X FACTOR) zijn van de partij. Na de laatste band draait DJ Robbert van discotheek P8 en dit zal een soort 'Top 20 Aller Tijden' worden met platen uit een grijs verleden tot heden. De entree bedraagt 's middags €2,50 en 's avonds €15,-.
Uiteraard kan men een vrije gift geven, of doneren op rekeningnummer 94.62.38.758 t.n.v. St.Jannes Slutter.nl te Silvolde.
Ook is er sponsormailing de deur uitgegaan en we hopen op een fiks aantal sponsoren, of juist die ene grote, om JANNESPOP wederom tot een succes te maken en zo een groot geldbedrag binnen te halen, zodat er verder onderzoek gedaan kan worden naar hersentumoren en we mensen die in financiële nood verkeren tengevolge van ziekte van hun kind.
Voor verdere info/updates hou onze site in de gaten en hopelijk tot zaterdag 23 april 2011!

Patrick, produktiemanager JANNESPOP en Moniek, voorzitter stichtingjannesslutter.nl