je bent nu hier: Home » Nieuws » Physique Spinningmarathon voor Stichtingjannesslutter enorm succes

Physique Spinningmarathon voor Stichtingjannesslutter enorm succes

De spinningmarathon die zondag 16 januari bij Sport- en Gezondheidscentrum Physique in Terborg gehouden werd, heeft in totaal een bedrag van €1450 euro opgebracht voor de stichtingjannesslutter.nl

Ruim dertig spinningfietsen a €10.00 per uur stonden tussen 11 en 15 uur niet stil: de deelnemers hebben individueel of in groepsverband gefietst , waardoor er dus ook per uur gewisseld kon worden.

"Bijzonder leuk was het grote scherm: het ene uur beklom je de Alpes D'Huez en het volgende uur zat je middenin de show van DJ Tiesto; aldus een van de deelnemers."

De sfeer was super, alle deelnemers fietsten vol overgaaf en met passie voor het goede doel. Stichtingjannesslutter en Sport- en Gezondheidscentrum Physique kijken terug op een fantastische dag "Het is super! Dat er met zoveel enthousiasme geld 'binnengefietst' wordt..." Door de fantastische bijdragen van de sponsoren konden alle deelnemers gedurende 4 uur voorzien worden van krentenbollen, energierepen, gevulde bidons en appels.

De opbrengst is volledig bestemd voor stichtingjannesslutter.nl Het doel van de stichting is onder andere gezinnen financieel te ondersteunen in kosten die gemaakt zijn ten gevolge van hun ziekte, tevens hebben ze hun krachten gebundeld met stichtingSTOPhersentumoren, om zoveel mogelijk geld te genereren voor ondferzoek naar hersentumoren. De lach van een kind is heel veel waard.

Enorme dank gaat uit naar de deelnemers

Meer informatie over deze marathon: www.uwsportcentrum.nl