je bent nu hier: Home » Nieuws » Stichtingjannesslutter.nl gesponsord door uitlopen Nijmeegse Vierdaagse

Stichtingjannesslutter.nl gesponsord door uitlopen Nijmeegse Vierdaagse

Vierdaagse-2010-014.jpg“Wat geef je ervoor wanneer wij de Vierdaagse uitlopen”. Met deze vraag gingen Lian Vossen en haar schoonzus Katrin naar familie en vrienden en velen beloofden te sponsoren. Op deze manier wilden ze een bijdrage leveren aan de stichting die het doel heeft gezinnen financieel te ondersteunen in kosten die gemaakt zijn ten gevolge van ziekte,opvang van inkomensverlies, aanschaf medische hulpmiddelen etc. “Belofte maakt schuld en zo kwamen we samen uit op een bedrag van €1190,- ”, zegt Lian.

”Tevens moet er meer onderzoek komen naar de behandeling van hersentumoren, jaarlijks sterven er bijna 1500 mensen, veelal jonge mensen in Nederland aan een primaire hersentumor, dat is bijna 4 per dag!!! Voor primaire hersentumoren is, op dit moment (nog) geen genezing mogelijk. De stichtingjannesslutter.nl steunt o.a. ook de StichtingSTOPhersentumoren.”

Ze weet wat het voor een gezin betekent wanneer je zoiets verschrikkelijks overkomt. Lian heeft als buurvrouw en vriendin van de ouders van Jannes dit van dichtbij meegemaakt, tevens was ze afgelopen maart als vrijwilliger werkzaam als gastvrouw op Jannespop. “Jannes kwam helaas te overlijden, maar de stichting die zijn naam draagt moet onder de aandacht blijven worden gebracht en gesteund. Hij heeft ons geleerd wat kracht, doorzettingsvermogen en onvoorwaardelijke liefde inhoudt en dit willen we graag aan andere ouders en kinderen doorgeven die in een vergelijkbare situatie verkeren. Ik ben zelf moeder van 2 kinderen en moet er niet aan denken, dat je zoiets overkomt. Vandaar ons initiatief”.

Stichtingjannesslutter juicht dit ontzettend toe en is zeer blij verrast met deze bijdrage en kan dan ook alleen maar zeggen: “Hulde,dames”.