je bent nu hier: Home » Over de Stichting » Archief » Programma 2010 » Brazen

Brazen

Gemuudelukken stage 16.30 – 17.00

Brazen is een acoustisch duo met Gerwin Ruesink op gitaar en Marcel Geven op zang. Het songmateriaal bestaat voornamelijk uit pop- rocksongs uit de jaren ’80 en ’90 aangevuld met songs uit de hedendaagse hitlijsten. Nummers van o.a. Snowpatrol, RHCP, Greenday, Robbie Williams, Queen, Live, U2, The Earring, Radiohead, Anouk, Kane, Tina Turner en een aantal eigen songs, volgen elkaar in een rap tempo op. Sinds 1993 speelt het duo al samen in de pop- rockformatie Crystal Dream. In 2003 wordt het tijd voor een nieuwe uitdaging welke resulteert in Brazen.

b_brazen.jpg

Januari 2003 start het duo in een aantal toonaangevende horecagelegenheden, staat in de finale van het “Open Podium” in het Amphion Theater en maakt een kleine tour langs een aantal theaters van de Achterhoek. Gezien de lovende reacties en het aantal optredens mag ook Brazen spreken van een succesvolle formule. Om de songs en de sfeer goed tot z'n recht te laten komen is Brazen voornamelijk te zien in de kleinere horecagelegenheden van Nederland. Een optreden van Brazen is helder, eenvoudig, intiem en zonder opsmuk; kortom een genot voor de echte muziekliefhebber.

www.brazen.nl