je bent nu hier: Home » Over de Stichting » Archief » Programma 2011 » The Marshalls

The Marshalls - 01:00 - 02:00

In het jaar 2001 kwamen de 5 wijzen uit het oosten bijeen om een nieuwe rockband op te richten. Er werd unaniem besloten dat THE MARSHALLS de enige echte naam is voor een rockband. Tevens werd tijdens de 1ste officiële bijeenkomst duidelijk dat het motto van de bende zou zijn: doe maar niet moeilijk want dan doe je al moeilijk genoeg!!

Het gevolg is een redelijk ongecompliceerde bende waar de punten duidelijk wel op i gezet worden. Na een paar repetities bleek al gauw dat Gait ( Boer Scott voor bekenden) in het bezit was van een gouden STROT waarmee het AC/DC OERGEVOEL weer tot leven gewekt kon worden, kortom gezegd: AC/DC komt tegenwoordig uut de Reetmölle.

The Marshalls hebben naast Boer Scott een Robbok , een Dinkelboy een Michael d' Angelo en een CasanovaColijn in huis waarmee de sound van de 7ties zeer goed benaderd wordt. Dit betekent dat er soms met slappende maar meestal met beukende bassen, baterende drums en scheurende gitaren een wall of sound wordt neergezet waar je met de beste sloophamers nog geen gebak van kan maken!!!!!!!

De "Filosofie" van The Marshalls is de volgende: De nummers waar we vroeger op onze slaapkamertjes aan het headbangen waren met een bezem, die nummers spelen we nu live !!! op een eigen unieke wijze. We nemen ons publiek mee naar de te gekke sfeer van de Harde Rock &Roll 7ties, zodat ze helemaal uit hun dak gaan, de rookmelders spontaan beginnen te piepen van het dampende publiek, stapeldronken worden, de keet plat bangen, aan de kroonluchters hangen etc etc etc.

Dus mocht je denken: mijn oren moeten nodig worden uitgespoten, mijn billen plakken of mijn föhn werkt niet....... kom dan op bezoek bij The Marshalls.

Check www.the-marshalls.nl voor meer Informatie!