je bent nu hier: Home » Over de Stichting » Onze doelen

Wilt u sponsor worden?

klik hier!

De doelen van JANNESPOP

Het doel van de stichting is onder andere gezinnen financieel te ondersteunen in kosten die gemaakt zijn ten gevolge van hun ziekte, ook een cadeau kan een belangrijke bijdrage leveren aan de mentale energie van het zieke kind. De lach van een kind is heel veel waard. Een nadere aanduiding van de besteding waaraan de ontvangen gelden besteed kunnen worden zijn bijv. opvangen van inkomensverlies, aanschaf medische hulpmiddelen etc. Tevens moet er meer onderzoek komen naar de behandeling van hersentumoren, jaarlijks sterven er bijna 1500 mensen, veelal jonge mensen in Nederland aan een primaire hersentumor, dat is bijna 4 per dag!! Voor primaire hersentumoren is, op dit moment (nog) geen genezing mogelijk.
Door middel van sponsorgeld kan de stichting ook andere stichtingen /instanties ondersteunen.

Bekijk ook:
www.stophersentumoren.nl »
Ronald McDonald Nijmegen »

Word ook sponsor!

Wij bieden de volgende sponsorpakketten aan:
1. € 100,00 : logo op de website en logo in programmaboekje
2. € 250,00 : logo op de website en logo in programmaboekje, 2 vrijkaarten, logo zichtbaar middels plasmascherm op het podium
3. € 1.000,00: logo (hoofdsponsor) op de website en logo (hoofsponsor) in programmaboekje, 6 vrijkaarten, logo zichtbaar middels plasmascherm op het podium, logo op alle drukwerk-uitingen, logo op crewkleding

Wilt u ook sponsoren? Neem dan hier contact met ons op!

Keurmerk ANBI:
anbi_c.gifDe Belastingdienst heeft de stichtingjannesslutter.nl voor onbeperkte tijd aangewezen als ANBI – Algemeen Nut Beogende Instellingen. Een ANBI is een kerkelijke, levensbeschouwelijke, charitatieve, culturele, wetenschappelijke of algemeen nut beogende instelling die als zodanig door de Belastingdienst is aangewezen.

Deze ANBI is een waarborg dat de besteding van onze donaties en onze boekhouding extra goed gecontroleerd wordt. Daarnaast geeft deze ANBI zowel aan de donateurs als aan de stichting grote fiscale voordelen

Meer informatie op de website van de belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl en http://www.anbi.nl/

rek nr: IBAN NL14 RBRB 0946 2387 58
t.a.v. st Jannes slutter.nl te Silvolde