Toe Maar

je bent nu hier: Home » Programma » Toe Maar

Toe maar

Ska en Reggae, Roze en Groen, Ernst en Henny, Meezingen en Flauwvallen, Buttons en Zweetbandjes ............ en dat alles in een tijdperk van Facebook en Smartphones.
8 muzikanten uit Winterswijk uit zeer verschillende muziekdisciplines (soul/funk, dweilorkest, alternative, reggae en showorkest) en met jaren aan podiumervaring komen samen om hun liefde aan het repertoire van Doe Maar te betuigen.

Een knallende avondvullende show waarin alle hits en de betere obscure albumtracks voorbij komen onder de bezielende leiding van Wilco "ik wil iets meer, ik wil een beetje los" Hijink staat garant voor flauwvallende meisjes en bezorgde ouders! Gaat dat zien en houdt uw 15 jarige dochters in huis!

Toe Maar is: Rob Ebbers (Backcorner Boogie Band) - trombone en percussie, Raymond Ubbink
(R. U. Ready) - drums en achtergrondzang, Jan Willem Renskers (the Solution) - gitaar en achtergrondzang, Roy Klein Entink (Roy's Kitchen) - bas, Michiel Bemer (de Eierjongens) - trombone en percussie, Wilco Hijink (the Smokeys) - zang en melodica, Rene Dibbets (the Spitfires) – trompet/ percussie en achtergrondzang, daafit (seanpenn) - toetsen en achtergrondzang.

rek nr: IBAN NL14 RBRB 0946 2387 58
t.a.v. st Jannes slutter.nl te Silvolde